header-wonen

Bij Sutfene werken wij volgens de kernwaarden : Betrokken, Kundig, Samen.

De kernwaarde betrokken weerspiegelt een gevoel van oprechte betrokkenheid, rechtstreeks vanuit het hart. Wij zijn oprecht betrokken bij mensen. De kernwaarde kundig laat zich vertalen in onze overtuiging dat mensen er altijd op mogen rekenen dat zij bij ons de beste zorg krijgen. Zorg die wordt verleend door kundige, professionele zorgverleners. De kernwaarde samen staat voor het leggen van verbindingen: verbindingen met de mensen met een zorgvraag en zijn of haar omgeving (denk aan mantelzorgers, vrijwilligers, familie), met ketenpartners en met stakeholders.

Ondanks deze kernwaarden, kan het natuurlijk dat onze dienstverlening niet volgens uw verwachting verloopt of dat u iets mist. Als u ontevreden bent of een suggestie voor ons heeft, horen wij dit graag, zodat wij het kunnen oplossen en in de toekomst kunnen voorkomen.

Heeft u een klacht of suggestie?

Erna Terink  klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris Sutfene

Mevrouw Erna Terink is klachtenfunctionaris bij Sutfene. U kunt haar rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 06-20 49 20 98 of via e-mail: klachten@sutfene.nl. U kunt uw klacht of suggestie ook via het online klachtenformulier indienen.

De klachtencommissie Sensire en Sutfene

U kunt uw klacht ook rechtstreeks, schriftelijk indienen bij de Klachtencommissie van Sensire en Sutfene, onder vermelding van "vertrouwelijk". Dit kunt u sturen naar:

Klachtencommissie Sensire en Sutfene

Postadres: Postbus 123
7050 AC Varsseveld 

Uw klacht of suggestie
  1. De medewerkers en het management van Sutfene streven ernaar om de best mogelijke zorg- en dienstverlening te bieden. Wanneer u desondanks ergens niet tevreden over bent of u heeft een suggestie, horen wij dit graag. Het is voor ons waardevolle informatie waarmee we de kwaliteit van de zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.

  2. Gegevens cliënt / bewoner

  3. Naam
    Invalid Input
  4. Adres:
    Invalid Input
  5. Postcode:
    Invalid Input
  6. Woonplaats:
    Invalid Input
  7. Telefoon:
    Invalid Input
  8. Intern adres

  9. Locatie:
    Invalid Input
  10. Afdeling:
    Invalid Input
  11. Onderstaande alleen invullen indien de cliënt en degene die dit formulier indient niet dezelfde persoon zijn.
  12. Uw gegevens

  13. Naam:
    Invalid Input
  14. Adres:
    Invalid Input
  15. Postcode:
    Invalid Input
  16. Woonplaats:
    Invalid Input
  17. Relatie van cliënt/bewoner:
    Invalid Input
  18. Uw klacht of suggestie

  19. Hieronder kunt u aangeven waar uw klacht of suggestie betrekking op heeft.
  20. Invalid Input
  21. Klacht of suggestie(*)
  22. Wilt u contact met de klachtenfunctionaris over deze klacht of suggestie?
    Invalid Input
  23. Telefoon:
    Invalid Input
  24. E-mail:(*)
    Invalid Input